1. Hem
  2. Avtal & fakturering
  3. Hur uppgraderar/nedgraderar jag min Postal-tjänst?

Hur uppgraderar/nedgraderar jag min Postal-tjänst?

När man har en Postal-tjänst via oss ingår en viss månatlig volym av mail som får lov att skickas ut. Skulle behoven förändras och du exempelvis behöver skicka mycket mer mail än vad nuvarande nivå tillåter kan du uppgradera Postaltjänsten till att innefatta fler mail. På samma sätt går det att nedgradera tjänsten om inte lika många mail kommer skickas ut i framtiden. Förfarandet för upp- och nedgradering är detsamma, och beskrivs här:

  1. Börja med att logga in på Kundavdelningen.
  2. Klicka sedan på Postal under Tjänster i menyn till vänster.
  3. Klicka på Visa till höger om den Postaltjänst du vill upp- eller nedgradera.
  4. Klicka nu på fliken Hantera produkt och välj Uppgradera/Nedgradera tillval.
  5. Välj nu den nya månatliga gränsen för hur många mail som får skickas ut via Postal. Klicka sedan på Klicka här för att fortsätta.
  6. Så snart vi mottagit betalning för din uppgraderingsorder kommer ditt konto att uppgraderas med automatik.
Hjälpte den här guiden dig?

Relaterade guider

Behöver du mer hjälp?
Kan du inte hitta lösningen på ditt problem? Då kan du kontakta oss via e-post, chatt och telefon!
Kontakta oss