1. Hem
  2. Kontakta supporten

Kontakta supporten

This article is also available in enEnglish

Torsdag 21 Nov stänger supporten 16:00.

Teknisk support

Chatten laddas…

Måndag – Torsdag
08:00 – 21:00

Fredag
08:00 – 19:00

Lördag – Söndag
10:00 – 15:00

Stängt onsdagar och torsdagar 14:30 – 15:30 samt lördag och söndag 11:30 – 12:00. Chatt är öppen 9-19 vardagar samt 10-15 lördag-söndag. Observera att chatten kan vara stängd vid hög belastning. Du kan alltid under våra öppettider nå oss via telefon och e-post.

Ekonomisupport

Måndag – Fredag 09:00 – 12:00

Ekonomitelefon är stängd 2-3 veckor med start 11 Nov. Var vänlig skicka in ditt ärende via e-post eller kundavdelning.

Försäljning

Chatten laddas…

Måndag – Fredag
09:00 – 16:00

Stängt onsdagar och torsdagar 14:30 – 15:30.

Information om vår support

Vänligen använd svenska eller engelska när du kontaktar vår support. Please use Swedish or English when contacting our support.

För att ditt ärende skall lösas så fort som möjligt, skapa det gärna via kundavdelningen. Då vet vi att det är du som äger tjänsten som hör av dig och kan agera snabbare.

Tänk även på på att…

Ha all relevant information lätt tillgänglig

  • Vilken tjänst gäller det? Vi kan använda t.ex. domännamn, mailadress, fakturanummer, kundnummer eller cPanelanvändarnamn för att hitta rätt tjänst i våra system.
  • En detaljerad beskrivning av problemet. Om du enbart skriver t.ex. ”min hemsida fungerar inte” så kan det blir svårt för oss att ge dig ett bra svar. Vad exakt är det som inte fungerar? Hur ska det se ut när det fungerar? Vad behöver vi göra för att återskapa problemet?
  • Du kan även komplettera din felbeskrivning med en skärmdump som visar problemet.
  • IP-adressen som du ansluter från när problemet uppstår.
    Eventuella felmeddelanden.

Om du ringer in till oss bör du tänka på följande:

  • Det ska vara en låg ljudnivå i det rum som du sitter i.
  • Kör inte bil när du ringer, parkera i så fall om du inte kan vänta.
  • Undvik att använda högtalartelefon om det är möjligt.

Om du mailar in till oss bör du tänka på följande:

  • En fråga per ärende, om du har flera orelaterade frågor så kan du skicka in flera mail.
  • Om möjligt maila från den mailadress som är registrerad som huvudkontakt på kundkontot som frågan gäller.

Vad som inte hanteras av supporten:

  • Vi hjälper inte till att sökmotorsoptimera din hemsida.
  • Vi bygger inte hemsidor åt kunder.
  • Vi hjälper inte till med programmeringsrelaterade problem.
  • Det ingår ingen support i kontot FreeDNS