1. Hem
  2. Avtal & fakturering
  3. Hur ändrar jag avtalsperioden för min tjänst?

Hur ändrar jag avtalsperioden för min tjänst?

Under förutsättning att du inte har några utestående fakturor för den tjänst du vill förlänga eller förkorta avtalsperioden för räcker det med att du kontaktar oss så hjälper vi dig med att göra ändringen.

Om du har obetalda fakturor för tjänsten det hela gäller ber vi dig först se till att betala dessa. Så snart du fått en betalningsbekräftelse på fakturan (skickas via e-post till adressen som står på kundkontot hos oss) kontaktar du oss enligt ovan och beskriver den ändring du vill göra.

Den vanligaste typen av ändring av perioden man betalar för är att gå över från månadsvis eller kvartalsvis fakturering till årsvis. Du slipper då att få ut många fakturor under året och betalar istället en klumpsumma. Eftersom vi inte har någon bindningstid på de flesta av våra tjänster är det perioden du betalat för som avgör hur långt avtal du har med oss.

Hjälpte den här guiden dig?

Relaterade guider

Behöver du mer hjälp?
Kan du inte hitta lösningen på ditt problem? Då kan du kontakta oss via e-post, chatt och telefon!
Kontakta oss