Varför är mitt webbhotellkonto spärrat? Om du får upp en sida som säger att din hemsida är spärrad så finns det två vanliga anledningar till...
Hur loggar jag in på cPanel? cPanel är kontrollpanelen som utgör och styr över webbhotellkonton hos oss. Det finns ett flertal sätt att logga in på...
Hur flyttar jag en domän till er? Domänflytt För att överföra en domän till oss behöver du ta reda på domänens EPP-kod (kallas också auth-ID, auktoriseringskod, transfer...
Hur skapar jag ett e-postkonto? Du kan skapa e-postkonton hos oss på två olika sätt, dels via Kundavdelningen och dels via cPanel. Den här guiden...
Hur loggar jag in på Kundavdelningen? Inloggning till Kundavdelningen Via kundavdelningen kan du komma åt dina tjänster, support- och faktureringsinformation. Du kan följa stegen nedan för...
Vilken server ligger mitt webbhotellkonto på? Du kan se vilken server ditt webbhotellkonto ligger på inne i Kundavdelningen på vår hemsida. Om du inte vet hur...
Hur ändrar jag whois-informationen för mina domäner? För de absolut flesta toppdomäner kan du ändra whois-informationen på själv. Det finns dock undantag så testa metoden här nedanför...
Hur byter jag lösenord på e-postkonton? Om du glömt lösenordet till ditt e-postkonto eller av annan anledning vill byta kan du göra detta på tre olika...
Hur överlåter jag en .se- eller .nu-domän? För att genomföra ett ägarbyte på en .se- eller .nu-domän använder du vårt överlåtelseverktyg inne på Kundavdelningen. Det behöver göras...
Hur ändrar jag namnservrarna mitt domännamn använder? Namnservrarna för en domän avgör var resten av internet kan hitta informationen om mot vilka servrar en domän pekar. Ibland...
Hur återställer jag lösenordet för cPanel? Om du tappat bort/glömt/på annat sätt förlorat ditt lösenord till cPanel så finns det två metoder för att återfå det....
Hur säger jag upp mina tjänster eller domäner hos er? För att lägga in en uppsägning på någon tjänst hos oss behöver du logga in på Kundavdelningen på vår hemsida,...
Hur lägger jag till ytterligare kontakter på mitt kundkonto? Att lägga till ytterligare kontakter på ett kundkonto kan vara bra av flera anledningar och för flera syften: Lägga till...
Hur betalar jag en faktura med kreditkort eller Swish? Du kan betala en faktura med kreditkort (eller annat bankkort) eller Swish via Kundavdelningen på vår hemsida. För att göra...
Var kan jag hämta en EPP-kod för min domän? Om du vill flytta en domän från oss (exempelvis till ett annat webbhotell) så behöver du hämta ut en EPP-kod...
Hur gör jag en manuell installation av ett SSL/TLS-certifikat? Generera en privat nyckel Nu har du en privat nyckel på servern vilken du kan använda bland annat för att...
Hur uppgraderar/nedgraderar jag mitt webbhotellkonto? Ibland vill man upp- eller nedgradera sitt webbhotellkonto eller annan tjänst hos oss. Det kan hända att man vuxit ur...
Var hittar jag mitt kundnummer? Du kan se ditt kundnummer vid sidan om ditt namn i högst upp åt vänster när du är inloggad i...
Hur ändrar jag mina kontaktuppgifter? Du kan ändra kontaktinformation så som mailadress, telefonnummer och adress inne på Kundavdelningen på vår hemsida. Där kan du även...
Hur ändrar jag betalningsmetod? Du kan enkelt ändra din betalningsmetod på ditt kundkonto genom att logga in på Kundavdelningen på vår hemsida.