Varför är mitt webbhotellkonto spärrat? Om du får upp en sida som säger att din hemsida är spärrad så finns det två vanliga anledningar till...
Hur lägger jag till ytterligare kontakter på mitt kundkonto? Att lägga till ytterligare kontakter på ett kundkonto kan vara bra av flera anledningar och för flera syften: Lägga till...
Hur betalar jag en faktura med kreditkort eller Swish? Du kan betala en faktura med kreditkort (eller annat bankkort) eller Swish via Kundavdelningen på vår hemsida. För att göra...
Hur ändrar jag betalningsmetod? Du kan enkelt ändra din betalningsmetod på ditt kundkonto genom att logga in på Kundavdelningen på vår hemsida.
Hur betalar jag en faktura med kredit? För att använda din kredit till att betala din faktura behöver du först logga in på Kundavdelningen på vår hemsida....
Hur ser jag att min faktura är betald? Du kan se statusen på alla dina fakturor inne på Kundavdelningen på vår hemsida, mer information om hur du loggar...
Hur hämtar jag en kopia av en faktura? Du kan hämta ut dina fakturor som PDF genom Kundavdelningen på vår hemsida, mer information om hur du loggar in...
Hur förnyar jag en domän i förtid? Ibland finns det anledning till att förnya domäner i förtid, det kan t.ex. vara vid en framtida prishöjning eller om...
Kan ni anpassa fakturorna efter mina önskemål? Då vårt faktureringssystem är helt automatiserat har vi inte möjlighet att anpassa fakturornas utseende/mallar efter varje kunds behov. Vi kan...
Hur använder jag automatiska betalningar av mina fakturor? Hos oss kan du aktivera en funktion för att automatiskt betala dina fakturor med ett betalkort. Detta gäller för fakturor...
Jag har sagt upp en tjänst, kan jag få en kreditfaktura? Vid uppsägning av tjänster hos oss makuleras normalt utestående fakturor automatiskt (frånsett sådana som faktureras i efterhand, såsom användningsfakturor för...
Hur betalar jag från utlandet? Använd nedanstående bankuppgifter vid betalning från utlandet: IBAN: SE075 0000 0000 5150 11 992 50 BIC/SWIFT: ESSESESS Du finner även...
Hur ändrar jag avtalsperioden för min tjänst? Under förutsättning att du inte har några utestående fakturor för den tjänst du vill förlänga eller förkorta avtalsperioden för räcker...
Vilka betalningsalternativ erbjuder ni? Vi erbjuder ett antal olika sätt som du kan betala fakturor från oss på: Vi erbjuder alltså inte i nuläget...
Hur hanterar jag mina kort för betalningar? För att kunna aktivera automatiska betalningar av fakturor från oss behöver du lägga till ett eller flera kort på ditt...
Jag vill ha e-faktura, hur gör jag? Om du vill kunna ta emot digitala e-fakturor från oss behöver du lägga in ditt Peppol-ID på ditt kundkonto. För...
Jag har missat att betala min faktura, vad händer nu? Det är lätt hänt att missa en faktura, framförallt om man får in fakturorna via e-post till en adress som...
Hur hanterar jag SMS som skickas ut från Oderland? Ibland behöver vi få kontakt med dig som kund på ett snabbare sätt än vad e-post erbjuder, och då skickar...