Hur lägger jag till ytterligare kontakter på mitt kundkonto? Att lägga till ytterligare kontakter på ett kundkonto kan vara bra av flera anledningar och för flera syften: Lägga till...
Hur betalar jag en faktura med kreditkort eller Swish? Du kan betala en faktura med kreditkort (eller annat bankkort) eller Swish via Kundavdelningen på vår hemsida. För att göra...
Hur betalar jag en faktura med kredit? För att använda din kredit till att betala din faktura behöver du först logga in på Kundavdelningen på vår hemsida....
Hur ändrar jag betalningsmetod? Du kan enkelt ändra din betalningsmetod på ditt kundkonto genom att logga in på Kundavdelningen på vår hemsida.
Hur hämtar jag en kopia av en faktura? Du kan hämta ut dina fakturor som PDF genom Kundavdelningen på vår hemsida, mer information om hur du loggar in...
Hur förnyar jag en domän i förtid? Ibland finns det anledning till att förnya domäner i förtid, det kan t.ex. vara vid en framtida prishöjning eller om...
Hur ser jag att min faktura är betald? Du kan se statusen på alla dina fakturor inne på Kundavdelningen på vår hemsida, mer information om hur du loggar...
Hur betalar jag från utlandet? Använd nedanstående bankuppgifter vid betalning från utlandet: IBAN: SE075 0000 0000 5150 11 992 50 BIC/SWIFT: ESSESESS Du finner även...
Hur ändrar jag avtalsperioden för min tjänst? Under förutsättning att du inte har några utestående fakturor för den tjänst du vill förlänga eller förkorta avtalsperioden för räcker...