1. Hem
  2. E-post & App Suite
  3. App Suite
  4. Hur skapar jag en kalender i App Suite?

Hur skapar jag en kalender i App Suite?

För att skapa en kalender i App Suite behöver du göra följande:

  1. Börja med att logga in på App Suite.
  2. Klicka på knappen med tre gånger tre rutor uppe till vänster och välj Kalender.
  3. Nu ska du vara inne i Mina kalendrar. Klicka på Lägg till ny kalender i panelen till vänster och välj Privat kalender.
  4. En ny ruta ska komma upp. I den rutan anger du vad den nya kalendern ska heta. Klicka på Lägg tillför att skapa den nya kalendern.

    Lägg till ny kalender
  5. Färdigt! Nu kan du dela din kalender med andra användare, om det är det du önskar.
Hjälpte den här guiden dig?

Relaterade guider

Behöver du mer hjälp?
Kan du inte hitta lösningen på ditt problem? Då kan du kontakta oss via e-post, chatt och telefon!
Kontakta oss