Du kan använda en och samma Postal-tjänst för att göra utskick med mailadresser på olika domäner. Den här guiden förklarar hur du lägger till en ny domän via Postals webbaserade gränssnitt.
- Börja med att logga in på Postals webbgränssnitt.
- Klicka på den mailserver du vill lägga till domänen på. Så länge du inte själv skapat upp flera mailservrar bör du bara ha ett val här.

- Klicka på menyvalet
Domains.
- Klicka därefter på
Add new domain-knappen.
- Mata in det domännamn du vill koppla till Postal, välj DNS som verifieringsmetod och klicka på
Create Domain.
- Du blir nu ombedd att skapa ett
TXT-inlägg på domänen för att den vägen verifiera att du har kontroll över domännamnet.
Om din domän använder våra DNS-servrar kan du följa instruktionerna här för att skapa DNS-inlägget. När det skapats bör det se ut så här:
Klicka därefter påVerify TXT record-knappen inne på Postas webbgui. - Om du skapat DNS-inlägget för verifieringen korrekt kommer du få upp en grön ruta i det övre vänstra hörnet som bekräftar att domänen nu är verifierad.

- Det som återstår nu är att skapa/redigera de DNS-inlägg som Postal använder, alltså justera ditt
SPFoch lägga till ettDKIMsamt sätta upp en så kallad Return Path.
Om din domän använder våra DNS-servrar kan du lägga till informationen enligt den här guiden. När du är klar ska det se ut så här (byt ut domain.com mot din domän):
- Inne i Postals webbgränssnitt kan du nu klicka på knappen
Check my records are correct.
- Om allt är korrekt uppsatt kommer du se en grön ruta i det övre vänstra hörnet som bekräftar.

Du är nu klar att börja använda din nya domän med Postal!