SLA är det avtal som reglerar vilken nivå av support våra kunder kan förvänta sig.
Arbetstiden som läggs ner regleras efter vår konsultarvode som är:

kontorstid 900kr/h övrig tid 1800kr/h

För närvarande erbjuder vi två nivåer av SLA: Standard och PRO.
De servrar som har behov av hög upptid och kräver att visa jobb förläggs nattetid bör välja SLA PRO.

SLA Standard

Standard SLA ingår på samtliga våra Managed servrar och dedikerade servrar.

Akut driftjour 24/7, alla dagar Ja
Inställelsetid Vardagar 8 – 17
Övrig tid
1h
4h

SLA PRO

SLA PRO finns som tillval till Managed servrar, dedikerade servrar, VPS samt Premiumkonto

Akut driftjour 24/7, alla dagar Ja
Inställelsetid Vardagar 8 – 17
Övrig tid
10 min
1h
Pris 1495kr/mån

Kontakta oss

Vi erbjuder även driftövertagande av hela it-miljöer där vi agerar som ert inhouse driftbolag. Kontakta oss på support@oderland.se eller via telefon 031 3616161 för mer information eller offert.